Skodafriends - Skoda Classic Car Club Romania

1000MB S100 120L Rapid Favorit Felicia Fabia Octavia
Acum este Mie Dec 01, 2021 8:38 am

Ora este UTC + 2 [ DST ]




Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 22 mesaje ]  Du-te la pagina Anterior  1, 2
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Re: Retromobil Club Romania
MesajScris: Mar Dec 27, 2011 6:12 pm 
Neconectat
Maistru-skodar
Avatar utilizator

Membru din: Mar Mai 18, 2010 2:44 am
Mesaje: 299
Localitate: Bucuresti
Ba baietzi...sa stam strimb si sa judecam drept...facetzi o mare gresheala. Confundatzi institutzia cu persoanele. Hai sa facem o diferentza... Cu RCR se rezolva muuulte probleme...multzi dintre voi nu shtitzi ce ratatzi shi-au facut treaba foarte elegant prin intermediul lor. Si ca orice chestie din Romania, conteaza relatzia si banul. Si sincer, imi convine sa dau un ciubuc decit sa platesc milioane statului. Mai ales ca ai si cu cine...

Sincer, am avut mari probleme cu oamenii din sistem, insa cu sistemul nu. Si ca sa mearga shnur, evit majoritatea aia covirshitoare de labbatroni de acolo si imi fac treaba discret. Mi se pare solutzia cea mai rezonabila...

_________________
1977 Mercedes W116 350SE
1972 Mercedes W114 230 automatic
1982 Mercedes W123 300D automatic
doua embeuri '67...si lista poate continua, dar spatziul pe server e prea mic sa incapa toata...

http://www.mercedesbenzclub.ro


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Retromobil Club Romania
MesajScris: Mar Dec 27, 2011 9:42 pm 
doktor4carz scrie:
Ba baietzi...sa stam strimb si sa judecam drept...facetzi o mare gresheala. Confundatzi institutzia cu persoanele. Hai sa facem o diferentza... Cu RCR se rezolva muuulte probleme...multzi dintre voi nu shtitzi ce ratatzi shi-au facut treaba foarte elegant prin intermediul lor. Si ca orice chestie din Romania, conteaza relatzia si banul. Si sincer, imi convine sa dau un ciubuc decit sa platesc milioane statului. Mai ales ca ai si cu cine...

Sincer, am avut mari probleme cu oamenii din sistem, insa cu sistemul nu. Si ca sa mearga shnur, evit majoritatea aia covirshitoare de labbatroni de acolo si imi fac treaba discret. Mi se pare solutzia cea mai rezonabila...



esti un om cu stapan!


Sus
  
 
 Subiectul mesajului: Re: Retromobil Club Romania
MesajScris: Mar Dec 27, 2011 11:03 pm 
Neconectat
Doctor-skodar

Membru din: Lun Noi 28, 2011 8:02 pm
Mesaje: 479
Localitate: Bucuresti
fiecare gandeste in felul lui...nimeni nu tre sa fie stapanul nmanui..manciur,fara suparare..este democratie..facem ce vrem,cum vrem .noi suntem singurii nostrii stapani..daca tie nu-ti convine,nu e o problema...nu se supara niemni pe tine..doar respecta parerea fiecaruia..nu critica..sfatuieste...eu zic ca asa e mai corect...sprer exempulu eu vreau o Skoda originala..acum ce sa fac?..sa te injur si sa te critic pe tine ca ai modificat-o?..nu...respect munca ta...erste o mare munca sa o modifici..cu singuranta mai mare decat sa o ti originala..asa ca ..ITI RESPECT MUNCA MANCIUR.RESPECT-O SI TU PE A ALTORA....desi pana nu te voi cunoaste n-am sa te respect..DAR MUNCA TA,MANCIUR,O RESPECT...

_________________
B-712-MMA


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Retromobil Club Romania
MesajScris: Mie Dec 28, 2011 3:12 am 
Neconectat
skodar batran
Avatar utilizator

Membru din: Mar Aug 26, 2008 11:26 am
Mesaje: 885
Localitate: Bucuresti
ce munca ce originalitate si ce manciur mha? masina e facuta de uzinele de la mlada bolesav cu niste adaptari si cioflingareli facute de unii din amicii lu manciur,care n-aveau treaba pe acasa in unele momente....masina e departe de a fi una originala,are cutie in 5 sau 6 dupa caz,punte de 105/120 cu discuri,soc fara bimetal,multe floricele,garofite,autocolante cu skoda si cu cehia,scaun la sofer recuperat de cine stie unde,,ceasuri de la vreun 120 decedat(apa,si kilometraj)precum si alte idei de " originalitate" care l-au bantuit pe manciur multa vreme....Ca idee,din cate stiu nu am vazut nici pe site nici pe viu o skoda autentica,buton la buton,surub la surub de acolo.fara orice alt accesoriu cu care nu a fost dotata masina din fabrica.Din pacate la noi lipseste notiunea concreta de originalitate, romanu e inventiv face o masina din 10, cu elemente de unde gaseste si il taie capu dar se bate cu pumnu in piept ca are masina originala.originala isi doreste sa aiba dar nu are,e o diferenta...

_________________
GIGEL -pasionat de skode


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Retromobil Club Romania
MesajScris: Mie Dec 28, 2011 4:19 am 
Neconectat
Maistru-skodar
Avatar utilizator

Membru din: Mar Mai 18, 2010 2:44 am
Mesaje: 299
Localitate: Bucuresti
Io ? Stăpîn ? Da...am. Cel mai periculos dintre toţi...pe mine însumi...tu vorbeşti, ten gură mort, care îi faci pulla mare lu tziriac ?

Cît despre mioritisme, nu am nimic cu ele, atîta timp cît fierul respectiv nu are pretenţie de clasic în viaţă. Ori e oldtimer, ori e copaie daily-driver adaptată la mileniul trei. Am modificat la viaţa mea la cobre de nu le mai ştiu numărul, fără nici o jenă...spre folosinţă zilnică sau de amoru artei, că nu avea aer şi geamuri şi io vroiam sau că era dooste dizel şi vroiam benzină 280... Dar de la asta pînă la a avea pretenţia să trec asemenea struţocămilă la clasice, e cale lungă...

Din acest considerent am luat coteţul ăla bleu cu numere vechi. E exact cum la căcat măsa. Nu are o gaură în bord în plus, nu are o piesă nelalocul ei...printre puţinele caşcarabete dastea care în mod miraculos au scăpat de ţiganii...care vrea să se convingă, vine la mine la atelier şi dacă el găseşte vreo urmă de românism pe maşina aia, al dracu să fiu dacă nu mă pun în quru gol în piaţa universităţii şi mio iau la labă în public.

P.S...dar şi dacă e ca mine, primesc de băut pînă cad sub masă...partea urîtă e că pot să beau şi patru zile în continuu...anul trecut, între crăciun şi anul nou, nu am băut decît fix cît au costat ambele MB-uri...fix zece milioane...hai, care te bagi ?

_________________
1977 Mercedes W116 350SE
1972 Mercedes W114 230 automatic
1982 Mercedes W123 300D automatic
doua embeuri '67...si lista poate continua, dar spatziul pe server e prea mic sa incapa toata...

http://www.mercedesbenzclub.ro


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Retromobil Club Romania
MesajScris: Mie Dec 28, 2011 9:57 am 
gigel b-10-zvc scrie:
ce munca ce originalitate si ce manciur mha? masina e facuta de uzinele de la mlada bolesav cu niste adaptari si cioflingareli facute de unii din amicii lu manciur,care n-aveau treaba pe acasa in unele momente....masina e departe de a fi una originala,are cutie in 5 sau 6 dupa caz,punte de 105/120 cu discuri,soc fara bimetal,multe floricele,garofite,autocolante cu skoda si cu cehia,scaun la sofer recuperat de cine stie unde,,ceasuri de la vreun 120 decedat(apa,si kilometraj)precum si alte idei de " originalitate" care l-au bantuit pe manciur multa vreme....Ca idee,din cate stiu nu am vazut nici pe site nici pe viu o skoda autentica,buton la buton,surub la surub de acolo.fara orice alt accesoriu cu care nu a fost dotata masina din fabrica.Din pacate la noi lipseste notiunea concreta de originalitate, romanu e inventiv face o masina din 10, cu elemente de unde gaseste si il taie capu dar se bate cu pumnu in piept ca are masina originala.originala isi doreste sa aiba dar nu are,e o diferenta...



bha jijele ce rau si tare te-ai facut mha..
vb de briz_brizuri, de nituri pop, de ce gasesc prin camara
sau cum sa fac s`ajung la colt
si ce misto`i masina pe care o am
cat despre pasiune..


mai misto aia cu prietena din germania

am cam obosit mha, scrie tu ma jijele.


Sus
  
 
 Subiectul mesajului: Re: Retromobil Club Romania
MesajScris: Vin Noi 14, 2014 8:14 am 
Neconectat
Site Admin
Avatar utilizator

Membru din: Mie Apr 18, 2007 12:57 pm
Mesaje: 2327
Localitate: Timisoara
Incepand din data de 23.10.2014 a fost schimbata legislatia privind definitia vehicolelor istorice.

Ordinul nr. 1445/2014 pentru modificarea Reglementarilor privind omologarea individuala, eliberarea cartii de identitate si certificarea autenticitatii vehiculelor rutiere - RNTR 7, aprobate prin Ordinul ministrului transporturilor, constructiilor si turismului nr. 2.132/2005.
in temeiul prevederilor art. 17 alin. (4) din Ordonanta Guvernului nr. 78/2000 privind omologarea, eliberarea cartii de identitate si certificarea autenticitatii vehiculelor rutiere in vederea comercializarii, inmatricularii sau inregistrarii acestora in Romania, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 230/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si ale art. 5 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 24/2013 privind organizarea si functionarea Ministerului Transporturilor, cu modificarile si completarile ulterioare, ministrul transporturilor emite urmatorul ordin:
Art. I.

1 Reglementarile privind omologarea individuala, eliberarea cartii de identitate si certificarea autenticitatii vehiculelor rutiere - RNTR 7, aprobate prin Ordinul ministrului transporturilor, constructiilor si turismului nr. 2.132/2005, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 1.160 din 21 decembrie 2005, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica dupa cum urmeaza:
- 1 La capitolul I subcapitolul I3 punctul 20, subpunctul 20.1 va avea urmatorul cuprins:
" 20.1. Vehiculul istoric (vehiculul de interes istoric) este vehiculul care indeplineste simultan urmatoarele conditii:
- a fost fabricat sau inmatriculat pentru prima data in urma cu cel putin 30 de ani;
- tipul sau specific, astfel cum este definit in legislatia Uniunii Europene sau in legislatia nationala relevanta, dupa caz, nu se mai afla in fabricatie;
- este bine intretinut si mentinut in starea sa initiala si nu a suferit nicio modificare substantiala a caracteristicilor tehnice ale componentelor sale principale;
- detine un atestat de vehicul istoric, emis de catre autoritatea nationala a FIVA in Romania, Retromobil Club Romania. Retromobil Club Romania documenteaza criteriile si procedura de eliberare a atestatului de vehicul istoric si mentine in evidenta sa informatica inregistrari pentru fiecare atestat eliberat.
Pentru vehiculele care indeplinesc conditiile de mai sus si care corespund in ceea ce priveste verificarea starii tehnice, avand in vedere caracteristicile tehnice de la data primei inmatriculari a vehiculului (sau anul de fabricatie al vehiculului, daca data primei inmatriculari nu este cunoscuta), RAR elibereaza CIV cu mentiunea «Vehicul istoric». De asemenea, RAR inscrie textul «Vehicul istoric» si in CIV deja eliberate pentru vehiculele inmatriculate in Romania care indeplinesc conditiile de mai sus si detin inspectia tehnica periodica valabila conform legislatiei in vigoare."
Art. II.
Regia Autonoma "Registrul Auto Roman" va duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. III.
Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

Prezentul ordin transpune prevederile art. 3 pct. 7 din Directiva 2014/45/UE a Parlamentului European si a Consiliului din 3 aprilie 2014 privind inspectia tehnica periodica a autovehiculelor si a remorcilor acestora si de abrogare a Directivei 2009/40/CE, publicata in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, seria L, nr. 127 din 29 aprilie 2014.

_________________
god must love stupid people that he made so many!
[color=#800040][size=85]Skoda 1000MB - 1967 (ruMBurak)


Sus
 Profil  
 
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 22 mesaje ]  Du-te la pagina Anterior  1, 2

Ora este UTC + 2 [ DST ]


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Mergi la:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Translation/Traducere: phpBB România